Subject: FW: Ala- Raiksilla teelt mahasõit
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 15:29:54 +0300

Tere,

Palun registreerida jätkutöö nõuete väljastamiseks.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, September 23, 2024 3:24 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Vs: Ala- Raiksilla teelt mahasõit

Tere!

Olen ikka väga ootel positiivse lahendi osas ristumiskohale, pääsemaks
Väike-Kivimäe kinnistule

Peeter Arro

Kivimäe Hostel OÜ

Juhatuse liige

+37253304252

Saatja: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 2. september 2024 10:12
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Ala- Raiksilla teelt mahasõit

Tere,

Olete esitanud Transpordiametile pöördumise seoses ristumiskoha
ehitamisega riigiteele nr 23198 Ala-Taagepera-Raiksilla tee (edaspidi
riigitee) km lõigus 2.505-2,587.

Soovite juurdepääsu Väike-Kivimäe katastriüksusele (tunnus 20301:002:0402,
sihtotstarve maatulundusmaa 100%), mis asub Taagepera külas Valga
maakonnas.

Infopäringuna anname selgitusi vastavalt piirkonnas kehtivate
planeeringute põhimõtetele ja kliimaministri 17.11.2023
<https://www.riigiteataja.ee/akt/122112023009> määruse nr 71 „Tee
projekteerimise normid“ (edaspidi normid) nõuetele.

Infopäringu vastuskiri ei ole haldusakt, st kummalegi kirja osapoolele ei
teki sellest õigusi ega kohustusi.

Kui ristumiskoht on mõeldud teenindama planeeritavat uut hoonet või muud
rajatist, siis anname oma seisukohad kas kohaliku omavalitsuse
detailplaneeringule või kohalik omavalitsuse projekteerimistingimustele.

Mõlemal juhul kaasab kohalik omavalitsus pädeva asutuse nõuete saamiseks.

Kui soovite taotleda juurdepääsu olemasolevale katastriüksusele selle
tänase sihtotstarbe teenindamiseks (näiteks põllutehnika juurdepääsuks
maatulundusmaale), siis anname nõuded maaomaniku või

tema volitatud esindaja taotluse alusel.

Kui soovite ristumiskohta ehitada, palume arvestada järgnevaga.

1.	Ristumiskoha ehitamiseks tuleb küsida Transpordiameti nõuded ja
koostada teeprojekt. Projekti koostaval ettevõtjal ja/või isikul peab
olema EhS kohane pädevus.
2.	Kõik ristumiskohaga seotud kulud kannab huvitatud isik.
3.	Ristumiskoha ehitamiseks sõlmime huvitatud isikuga lepingu.

Kui Teil on täiendavaid küsimusi, siis võite pöörduda otse e-posti
aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 19, 2024 12:46 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ed: Ala- Raiksilla teelt mahasõit

Tere!

Katastritunnus:  20301:002:0402

Ootasime, et laheneb kinnistule mahasõit koos kõnnitee ehitusega, kuid
seda ei paista tulevat.

Vajame hädasti maha sõitu, kuna kinnistul planeeritud ehitustegevus.

Palun leida meile lahend vastavalt planeeritud plaanile.

Peeter Arro

Kivimäe Hostel OÜ

Juhatuse liige

+37253304252

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.